کسرا  کسرا ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

کسرا یعنی شاه خوب

دوران کرونا و خانه نشینی

سلام به آقا کسرای گل

1390/9/16 9:27
نویسنده : مامان دریا
742 بازدید
اشتراک گذاری

گل من

  پسر خوب و دوست داشتنی من کسرا جون از وقتی که اومدی زندگی ما را زیباتر کردی

روز تولدت تو بیمارستان وقتی صورت ماهت را دیدم داشتی گریه می کردی

راستی میدونی از همون روز اول خیلی گل مامان بودی و مامانای دیگه تا صبح به بچه هاشون می رسیدن

و هر بار من میگفتم صدای نق نق   کسراست خاله جونت میگفت نه بچه ما نیست کسرا خوابه از این که

انقدر راحت تا صبح خوابیدی من واقعا لذت بردم و مهرت تو دلم چند برابر شد.ماچ تا یادم نرفته بگم که از 

همون شب که تو بیمارستان بودی فهمیدم که خیلی گرمایی هستی و همش خودت رو چاک می 

انداختی الان هم که بزرگتر شدی همینطور گرمایی هستی مامان فدات بشه ماچماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)