کسرا  کسرا ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

کسرا یعنی شاه خوب

دوران کرونا و خانه نشینی

شوق رفتن به مهد کودک

1391/3/3 11:38
نویسنده : مامان دریا
598 بازدید
اشتراک گذاری

شوق مهد

 

مانا جون واسه کسرا یک کتاب وسی دی آورده که اسم این کتاب هست. لی لی

حالا میتونه از یک تا نه بخونه و موضوع این کتاب در رابطه با مهد کودک و بچه هاست

که راننده ای  به نام آقا سیروس دارن اونقدر این کتاب را دوست داره که مدام تو خونه

با شعر این کتابو میخونه و میگه آقا سیروس راننده ماشینو بذار تو دنده و با این شعر

کلی حال میکنه و شب وروز هم به من میگه قصه بچه ها و آقا سیروس که اونها را

 به مهد کودک میبره بخون .من هم دیشب بهش قول دادم که یکروز شما را به مهد کودک

 میبرم  تا با بچه ها بازی کنی.  گفت شیدا و عرفان هم هستند گفتم نه اونها مدرسه میرن

امروز صبح کسرا خیلی زود از خواب بیدار شد اول فکر کردیم حالش بد شده ولی

دیگه نخوابید و تا اومدنم به بیرون از خونه بهونه میگرفت که منهم میخوام باهات بیام 

میخوام برم مهد کودک تا با بچه ها بازی کنم ، هرچی بهش میگفتم الان مهد کودک تعطیله

 بعدا میبرمت اصلا به حرفم گوش نمیکردو گریه میکرد چون   بچه ها را  خیلی دوست داره 

مامان  حاجی همیشه  به شوخی میگه این آخرش هم رفیق باز میشه.

 بعد اینکه به سر کار رسیدم با خونه تماس گرفتم که شکر خدا خوابیده بود. ومن سر قولم

هستم که یکروز با باباش اونو بیارم که هم مهد را ببینه و هم زود برگرده تا خسته نشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

محیا یعنی تمام زندگی
7 خرداد 91 11:39
کتاب مبارک کسرا خان