کسرا  کسرا ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

کسرا یعنی شاه خوب

دوران کرونا و خانه نشینی

درس و عبرت بزرگ برای خانواده ها

1391/3/22 9:20
نویسنده : مامان دریا
649 بازدید
اشتراک گذاری

 

در خونه ا

دیروز بعد از ظهر به میدون میوه تره بار فرمانیه رفتیم همینطور که در حال خرید کردن بودیم

دیدم کسرا تو سالن راه افتاد و واسه خودش  بازی کنان میرفت که یک لحظه دیدم مرد

میانسالی دست کسرا را گرفته و داره میبره که همسرم دوید و دستش را گرفت و اونو

پیش خودمون آورد و من نصیحتش کردم که دستت را به افراد ناشناس نده چون میدزدنت

از اونجا که بچه ها همش در حال بازی و تقلا هستند،شش دونگ حواسموجمع کرده بودم

تا از محدوده دید من خارج نشه که دیدم دوباره همون آقای میانسال به کسرا نزدیک شد و

بهش گفت دستت را بده  تابا هم بریم  بازی کنیم و نمیدونست منهم با کسرام وقتی من

صدا زدم کسرا بیا اون آقا متوجه من شد . گفت ما 6 تا پسر تو خونه داریم اینهم میشه

هفتمی و راهش را کشیدو رفت و دیگه واسه خرید هم توی اون حدود ندیدمش و خودم

هم که  از این رفتار جا خورده بودم و از اینکه دیدم دوباره برگشته بود تا کسرا

را با خودش ببره خیلی شوکه شده بودم شاید باورتون نشه که اصلا به ظاهرش

نمیخورد ولی رفتارش، بچه دزد بود من هم تا خونه با کسرا صحبت کردم تا دشتشو به

غریبه ها نده و از ما جدا نشه. یک لحظه غفلت یک عمر پشیمونیه امیدوارم برای هیچ

بچه ای این اتفاق نیفته و همه در سلامت کامل پیش خونواده هاشو ن باشن.

وقتی به خونه برگشتیم هنوز این جریان از ذهن کسرا خارج نشده بود و مدام به من

میگفت قصه آقا دزد را بگو و صبح هم همینو چندین بار به خواسته خودش تکرار کردم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان نيكان و روهان
22 خرداد 91 9:37
سلام
واي خيلي خدا بهتون رحم كرد كاشكي چهره‌اش رو به پليس معرفي ميكردي تا براي خانواده‌هاي ديگه اين اتفاق پيش نياد. اميدوارم هميشه ساليان سال كسرا در كنارتون باشه اگه دوست داشتيد به ما سر بزنيد.


مرسی عزیزم انشالله همه بچه ها زیر سایه پدر و مادرشون بزرگ شن درس خیلی خوبی برای پسرم بود که به غربیه ها اعتماد نکنه حتما بهتون سر میزنم بچه های گلتونو عوض من ببوسین
محیا یعنی تمام زندگی
27 خرداد 91 8:53
وای چقدر وحشتناک
آدم از یه ثانیه خودش هم خبر نداره
خدا کمکمون کنه
شر آدمهای پلید را از سرمون دور کنه
خیلی مواظب باشید
اتفاق یکبار میافته
ولی حقش بود گوشش رو میگرفتی و آبروشو میبردی
از کجا معلوم نره سراغ بچه های معصوم دیگه
واقعا لرزه برتمام بدنم افتاد.
این دزدا انقدر زبل هستند که یک آن بچه رو میدزدن و غیبشون میزنه
خدا رحم کرده بهتون
صدقه بده

انشالله خدا همه بچه ها را در پناه خودش حفظ کنه
ولی واقعا قیافش به بچه دزد ها نیمخورد.
مامان دانیال
28 خرداد 91 11:52
وای خدا شوکه شدم. واقاعاً وحشتناکه. فکرش هم آدم رو اذیت میکنه. خدارو هزاران بار شکر که به موقع دیدینش. انشااله خدا همه بچه ها رو در پناه خودش حفظ کنه


انشالله
مامان صدف
30 خرداد 91 9:10
خاک بر سرم. چه هولناک. خدا نصیب نکنه.


خداوند انشالله همه بچه ها را در پناه خودش حفظ کنه