کسرا  کسرا ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

کسرا یعنی شاه خوب

دوران کرونا و خانه نشینی

نظر کسرا در مورد نی نی دوم

1391/3/31 15:23
نویسنده : مامان دریا
390 بازدید
اشتراک گذاری

 

\hv;

 درسا گلی روز سه شنبه ٣٠ خرداد ٩١ ١٣ساعت ١٤ در بیمارستان  تهران به دنیا اومد.

همه ما از این خبر خیلی خوشحال شدیم به کسرا هم گفتیم که حالا دیگه آرین یک خواهر

داره و مامان حاجی بهش گفت .کسرا شما هم دوست داری که نینی داشته باشین کسرا

هم جواب داد نه. بابا مال منه مامان مال منه و جهت اطمینان بیشتر از من سوال کرد مامان

شما مامان نینی میشی؟ منهم گفتم نه من فقط مامان کسرام دوباره از من سوال کرد

بابام بابای نینی میشه؟ گفتم نه فقط بابای کسراست و به حالت خوشحالی و خنده گفت

بابا مال منه مامان هم مال منه. از اینجا بود که فهمیدیم دوست نداره محبتمون نسبت به

خودش کم بشه و فرد دیگری را به عنوان فرزند دوم نمیتونه قبول کنه.

تو پستهای بعدی عکس های درسا کوچولو را میبینیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

محیا یعنی تمام زندگی
5 تیر 91 8:57
کسرا از الان هم که بچه هست شیک و باکلاس فکر میکنه
توی این اوضاع یه بچه کافیه
آفرین به کسرا
ولی دختر من میگه من یه داداش میخوام یه داداش کوچولو
میخوام میخوام میخوام< آفرین به محیا جون


عزیزم تا دیر نشده اقدام کن