کسرا  کسرا ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

کسرا یعنی شاه خوب

دوران کرونا و خانه نشینی

تخیلات و نوشته های کسرا در کاغذ

1392/10/1 14:04
نویسنده : مامان دریا
551 بازدید
اشتراک گذاری

مدتی است که کسرا تمامی تخیلاتش را روی کاغذ میاره

 البته بیشتر کارش بصورت نقاشی انجام میشه ولی وقتی به کاغذش نگاه میکنیم انگار

عین خط میخی روی اون نوشته خیلی دوست داره داستانهای تخیلی اش را بخونه و دیروز هم یک

کاغذی را از اتاق بیرون برد تا بنویسه وقتی کامل شد اونو اورد و با صدای بلند میخوند که مامان جونم

من خیلی دوست دارم شما خیلی مهربونی ببخش منو اگه یک وقتهایی شیطون گولم میزنه من نمیخوام

کار بدی انجام بدم  دقیقا همین نامه را برای باباش و با مظمون دیگه ای نوشت که خیلی جالب واسه ما

میخوند شاید از این ماجرا یکساعت هم  نگذشت که شیطنتهاش شروع شد و ادامه ماجرا که شیطنت ها

به اوج خودش رسید وقتی گفتیم مگه تو نامه به ما قول ندادی که پسر خوبی هستی میگفت من که

پسر بدی نیستم بعضی موقع ها شیطون گولم میزنه و خیلی سریع معذرت خواهی میکنه.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مانا(شایدم بره ناقلا)
8 دی 92 11:47
سلام کسرا جونم (باب اسفنجی جان) الهی قربونت برم که انقدر ناز و بانمکی عزیزم امروز هشتم دی هستش و فردا تولدته اومده بودم اینجا تولدت رو بهت تبریک بگم که داستانهات رو خوندم امیدوارم زیر سایه‌ی پدر و مادر مهربونت و به لطف خدای بخشنده به بهترین درجات عالی برسی و یکی از بهترین ها برای جامعه‌ات باشی و یه روز بشنوم که می‌گن "آقای دکتر کسری محرابی تشریف بیارین اینجاااااا " همیشه وقتی کوچیکتر بودی و هنوز حرف نمیزدی وقتی من این جمله رو می‌گفتم می‌خندیدی از ته دلت و می فهمیدی چی می‌گم خیلی دوستت دارم عزیزم و هیچ وقت لحظه‌ی اولی که دیدمت از یادم نمیره چون اولین نفری بودم که بقلت کردم و از خانم پرستار گرفتمت تا مامان رو روی تختش بذارن و بدمت به مامان اون روز مهرت به دلم نشست واسه همین عین پسر خودم دوستت دارم و عاشقتم از خدای مهربون بهترین ها رو برات آرزو می‌کنم می بوسمت هزارتااااااااااااااااااا اووووووووووووووومممممممم ممممممممممموووووووچ تولدت مبارک پسر نازم مرسی مانا جونم کسرا هم واقعا از ته دل دوست داره و خیلی دوست داره که خودش تماس بگیره و باهات صحبت کنه مرسی گلم که به وبلاگ اومدی هر دوی ما خیلی دوست داریم
ارغوان و امير عباس (دوقلوها)
9 دی 92 13:51
تولدت مبارک
میترا
9 دی 92 19:35
تولدت مبارک[نی نی ممنون دوقلوها انشالله شما دو تا صدو بیست ساله شین ممنون از اینکه به