کسرا  کسرا ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

کسرا یعنی شاه خوب

دوران کرونا و خانه نشینی

از شیر گرفتن کسرا

1390/12/20 10:02
نویسنده : مامان دریا
126 بازدید
اشتراک گذاری

بهترین زمان شیر دهی به گفته اطبا تادوساله، من تا دوسال و دو ماه به کسرا شیر دادم

یکروزدر تلوزیون خانمی صحبت میکرد و میگفت بجه های زیر دو سال راحت تر از شیر گرفته میشن

چون زودتر یادشون میره، من هم نهم اسفند که دقیقا دوسال و دو ماهش شد شیر دهیرا قطع کردم

ولی از اونجا که شبها عادت داشت با شیر منبه خوابه الان یک مقدار اذیت میشه، بهش

گفتم اوخ شده

و از چسب زخم استفاده کردم لباسامو که عوض کردم جسب زخم را گرفتم

و جلوی میز توالت گذاشته بودم که دوباره استفاده کنم تا چسب و دید

گفت مامان این چیه گفتم چسب زخمه بهم گفت اوخ شده منم گفتم آره و هنوز

منتظره که خوب شه و دوباره بهش شیر بدم البته شیر را شبها با شیشه شیر بهش

میدم ولی چکنم که زودتر از سرش بیفتهتا خودش هم اذیت نشه .؟

بشبر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)