کسرا  کسرا ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

کسرا یعنی شاه خوب

دوران کرونا و خانه نشینی

خاطرات تفنگ بازی و ماشین پلیس

1390/11/23 15:11
نویسنده : مامان دریا
383 بازدید
اشتراک گذاری

 بعداز ظهر پنجشنبه ٢٠/١١/١٣٩٠  بود که واسه خرید رفتیم فروشگاه شما هم با ما اومدی و مستقیم

رفتیم قسمت اسباب بازیها من هم حق انتخاب را به خودت واگذار کردم که هرچی دوست داری برداری

و از این همه اسباب بازی تفنگ را انتخاب کردی وقتی هم که اسباب بازی دیگه ای رو بهت پیشنهاد میدادم

باز هم تفنگ رو ترجیح میدادی من و بابا هم دوست داشتیم که تفنگو برداری که خوشبختانه سلیقه هامون

یکی بود تا خونه هم به منو بابا تیر اندازی کردی و هم به خودت .من هم از تمامی صحنه های تیر اندازیت

 مخصوصا از مبل بالا رفتنات و شیطنتت و بازی با ماشین پلیست عکس گرفتم

 عکس در ادامه مطلب

asg

 

QWR

 

dfd

SG

fF

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نانازیا
23 بهمن 90 16:15
سلام

ازتون دعوت می کنیم شما هم کوچولوتون رو در قرعه کشی افتتاحیه سایت نانازیا شرکت بدین.

آرزوی سلامتی و شادابی برای خودتون و کوچولوتون داریم

نانازیا ، شهر اینترنتی بچه ها
www.nanazia.ir






حتما شرکت میکنم. ممنون
مامان آویسا
24 بهمن 90 8:51
ای جانم .مبارک باشه.قربونه اون ژستت


مرسی عزیزم. آویسای گلم منو ببوسین