کسرا  کسرا ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

کسرا یعنی شاه خوب

دوران کرونا و خانه نشینی

سماجت در کارها تا رسیدن به هدف

1391/10/3 9:25
نویسنده : مامان دریا
104 بازدید
اشتراک گذاری

کسری در کارهای مورد علاقش خیلی سماجت به خرج میده و تا به هدفش نرسه دستبردار

نیست از جمله کارهاش بالا رفتن از مبل برای دسترسی بهتر بوفه یا بالا رفتن از میز توالت

برای باز کردن در کتابخونه که کاملا به در شیشه ای کتابخونه آویزون میشه و هرچه هم

که میگیم اینکار خطرناکه گوش نمیده. بالا رفتن از میز چرخ خیاطی و سقوط آزادروی تخت

و همینطور بالا رفتن از میز ناهار خوری و سقوط آزاد بروی فرش و بعضی اوقات بروی

سرامیک. جابجایی مبل های سنگین که روی سرامیک به راحتی سر میخوره و میتونه اونو

به طرف میز ناهار خوری هدایت کنه بالا رفتن از میز آشپزخونه و بالا رفتن از کشوی کابینتها

برای دسترسی به کابینتهای بالایی و بالای یخچال شستن ظروف که باز هم از صندلی

بالا میره تا واسم ظرف بشوره جدیدا هم گیر داده تا روی دیوار نقاشی کنه و هر زمانی که

فرصت را غنیمت بدونه اینکار را با خودکار انجام میده دیشب بهش اجازه دادم که روی دیوار

با مداد شمعی هاش نقاشی کنه که خیلی هم لذت برد و بهش گفتم اصلا نگران نباش چون

این رنگها خیلی زود پاک میشه خیلی خوشحال بودو از من کلی تشکر کرد که این زمینه را

واسش ایجاد کردم و به من میگفت مامان من کشیدم حالا شما پاک کن و وقتی میدید با یک

دستمال نم رنگهای مداد شمعی از دیوار پاک میشهکیف میکردو می گفت مگه این تخته

وایتبرده که پاک میشه و من بهش توضیح دادم که این دیوارها رنگ روغنه .امروز هم که

با خونهتماس داشتم بهم سفارش مداد شمعی داد و منهم بهش قول دادم که براش بخرم

با اینکه کارم اضافه شده ولی از شاد بودن و به خواسته رسیدن پسرم لذت میبرم.

اینهم قسمتی ازنقاشیهایی که روی دیوار اتاقش کشیده وکلی هم ذوق کرده.

naghashi

naghashi

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)