کسرا  کسرا ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

کسرا یعنی شاه خوب

دوران کرونا و خانه نشینی

اندر حکایت دیشب کسرا خوان

1390/12/13 15:16
نویسنده : مامان دریا
447 بازدید
اشتراک گذاری

  eg

کسرا جون دیروز به مامان تو خونه تکونی خیلی کمک کردی و رفتی تو کمد نشستی تا من نتونم بقیه کمد

 لباسامو  مرتب کنم ولی با همه این وجود تحمل کردم و کارم را رها کردم تا باهات بازی کنم

 خیلی خوشحال شدی که من اومدم توی حال تا دنبالت کنم اخه این بازی را خیلی دوست داری

وقتی موقع خوابت میشه باید حتما واست قصه تعریف کنم قبل از خواب بابا کلمه آقا اجازه را

چند بار به شوخی واست تکرار کرد وقتی هم که موقع خوابت شد من بهت گفتم قصه واست تعریف کنم 

گفتی آره من هم گفتم یه توپلی بود یه کپلی و بلافاصله گفتی آقا اجازه و زدی زیر خنده من هم از  حرفی که به موقع میگفتی

 می خندیدم و هر بار که میخواستم داستان را شروع کنم دوباره آقا اجازه را تکرار میکردی

 و من زیاد بوسیدمت چون از تکرارش خیلی لذت میبردم  

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

محیا یعنی تمام زندگی
8 اسفند 90 11:26
خوش باشید و بخندید و از زندگیتان لذت ببرید



مرسی گلم شما هم همینطور
مامان صدف
8 اسفند 90 13:43
از طرف من هم ببوسش
ـــــــــــــــــــــــــ
راستی وقتی میخوای تو وبلاگ یکی دیگه نظر بدی حتما" اون بالا آدرس وبلاگ خودتو بنویس نه آدرس وبلاگ طرف مقابل. اینجوری طرف میتونه بیاد به وبلاگت سر بزنه و وبلاگ شما هم پربازدید میشه


باشه عزیزم حواسم نبوده میدونم
مامان آویسا
8 اسفند 90 14:32
ای بابا این آقا کسری هم که مثل آویسا کدآقا شده خدا برات حفظش کنه