کسرا  کسرا ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه سن داره

کسرا یعنی شاه خوب

دوران کرونا و خانه نشینی

پوشیدن شلوارک و زخمی شدن

1393/2/24 14:03
نویسنده : مامان دریا
425 بازدید
اشتراک گذاری

از وقتی که هوا کمی گرمتر شده برای رفتن به بیرونرفتن از خونه و یاپارک کسرا شلوارک میپوشه

چند وقت پیش شورتهای لی را آورد که بپوشه من بهش گفتم اینها را نپوش شلوارکهات بلندتره اونها

را بپوش علت را هم پرسید و من گفتم چون این بلند تره اگه زمین بخوری آسیب کمتری میبینی و اونهم

قبول کردو شلوارکهاش را پوشید.

اول پارک چون هوا هنوز نیمه تاریک نشده بود چندتا عکس انداخت و سریعا به سمت وسایل بازی رفت

من پیش اون نبودم، بعد نیم ساعت بازی کردن اونطوری که خودش میگه یک دختری از عقب هول

میده و میاندازدش روی پله ها و با اینکه جنس پله ها از جنس پلاستیک فشردست ولی پا ئین زانوش

را زخمی کرده بود .وقتی منو دید شروع کرد به گریه کردن و باباش هم میگفت دوستش تقصیری

نداشته خودش واسه بالا رفتن عجله میکرده خلاصه اینکه کسرا خان ما را مقصر دونست که چرا

شلوارک پاش کردم و من هم گفتم که شما میخواستی شورت لیتو بپوشی گفتم این بلند تره

تا خونه بهونه گرفت و من هم بهش قول دادم که تو خونه رسیدیم واسش پفیلا درست کنم .

باباش هم از توی پارک بهش گفت باید زودتر به خونه برسیم تا من روی زخمت بتادین بزنم که پات چرکی

نشه و بعد کلی بیقراری بتادین زدیم و با خوردن پفیلا همه چی یادش رفت و ااونروز هم بخیر گذشت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)