کسرا  کسرا ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

کسرا یعنی شاه خوب

دوران کرونا و خانه نشینی

تست رفتار حرکتی از کسری

1394/12/12 10:17
نویسنده : مامان دریا
527 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش که برای  ورزش پیلاتس  به سالن ورزشی رفته بودم مربی بامادرانی که بچه های زیر 7 سال

دارند در مورد رفتار حرکتی بچه ها صحبت کرد و خواهش کرد برای انجام این تست با بچه ها به سالن رفتار حرکتی

مراجعه کنیم. دیروز کسرا با پدرش به دانشگاه اومد و من هنوز تو سالن ورزش بودم که به موبایلم زنگ زدند.

و من کسرا به سمت ساختمان جدید به راه افتادیم.

تا رسیدن به ساختمان جدید چند تا عکس از کسرا گرفتم دانشجوها خیلی سربه سرش می گذاشتن

و بهش میگفتن دوست داریم باهات عکس بندازیم کسرا هم بهشون میخندید و جوابشونو میداد.

یکی از دانشجو ها بهش گفت عاشقتم  حیف که کلاس داریم وگرنه میبردیمت تو چمن و حسابی

باهات بازی میکردیم و به من گفتند البته اگه مامانش اجازه بدن منهم گفتم حیف که فرصتمون خیلی

محدوده وگرنه پسرم عاشق تفریح و بازیه بعد اینکه چند تا عکس گرفتیم به سالن مخصوص  تست رفتیم.

تو سالن آقای زارعی منتظر ما بودند و به محض اینکه رسیدیم از من خواهش کرد تا کسرا لباسهاشو از

تنش در بیاره و لخت شه خدا را شکر چون سالن گرم بود کسرا اذیت نشد و احساس سرما نکرد .بعد اینکه

لخت شد آقای زارعی به بدنش چراغهای کوچکی وصل کرد تا ضمن حرکت با دوربین و کامپیوتر بتونه حرکتهای

درست را چک کنه ،یک قسمت راه باریک میشد و کسرا با احتیاط تمام رد میشد وقتی علت را پرسید که چرا

قسمت باریک را کند حرکت کردی گفت باید با احتیاط رد میشدم  تا پام به بیرون خط نخوره به همین خاطر

پام را یکی یکی جلو آوردم .آقای زارعی تحسینش کرد و گفت که کاملا کارش درست بوده و بعد از اندازه گیری

گیری های ساق پا و عرض و طول انگشتان پا و قد و وزن و گرفتن چراغها ی شب نما از بدنش کار رفتار حرکتی

تمام شد و به محض پوشیدن لباسهاش از سالن خارج شدیم و مسئول اینکار گفت بعد از جواب دادن دستگاه

نتیجه را به شما اعلام میکنیم ولی ظاهر امر، همه چی در کسرا عادی و خوب بود .

از اونجا  که کسرا از محل کار من دل نمیکنه راضی به رفتن  نشدو تا ساعت 3 پیشم موندو با هم به خونه  رفتیم.

بقیه عکسها در ادامه مطلب

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان کسری
12 اسفند 94 11:56
سلام کسری جان امنم افرین میگم به هوشت گل پسر اصلا هر چی کسری داریم باهوش هستند موفق باشی گل پسر ممنون که به ما سر زدید
بانو
13 اسفند 94 7:13
سلام وبلاگ زیبای دارین برای افزایش ترافیک وبلاگتون راهکارهایی دارم به سایت من سر بزنید موفق باشید.