کسرا  کسرا ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

کسرا یعنی شاه خوب

دوران کرونا و خانه نشینی

نقاشیهای در و دیوار

1391/1/16 15:06
نویسنده : مامان دریا
842 بازدید
اشتراک گذاری

 zgh

   کسرا به نقاشی علاقه زیادی داره و از زمانیکه تونست مداد یا خودکار

  دستش بگیره  از من میخواست که واسش نقاشی بکشم وهم خودش

شروع به خط کشیدن و به اصطلاح نقاشی کرد الان هم توی ذهنش هر چی هست 

بصورت دایره و خطوط در هم نقاشی میکنه هر بار که میگم چی کشیدی بهم توضیح میده

بعد از مدتی علاقمند شد که همون خطوط را روی درو دیوار بکشه منو باباش خیلی باهاش

صحبت کردیم که فقط روی کاغذ نقاشی کنه،وقتی دیدیم انقدر به نقاشی روی دیوار علاقه

داره واسش کاغذهای بزرگ چسبوندم و اونهم بعد از چند دقیقیه پاره کرد و دوباره روی

دیوار نفاشی کشید چند روز پیش  روی در یخچال فریزر و گاز و لباسشویی را با خودکار

خط خطی کرده بود. وقتی  باباش با او صحبت کرد و گفت باید  روی کاغذ نقاشی کنه

 با خنده گفت چشم و قول داد روی در و دیوارو و وسایل را نقاشی نکنه ،

  دیروز که من توی اتاق استراحت میکردم یک لحظه خوابم برد وقتی بیدار شدم رفتم

سراغش ،ازش پرسیدم کسرا کجایی دیدم تمام درو دیوار را با رژلب نقاشی کرده و

خیلی خوشحال بود به من و باباش میگفت بابا اینجا  نداشی  کردم ( در حمام نقاشی )اونجا

نداشی کردم (در اتاق)و خلاصه کلی دیوار سالن را واسمون نقاشی کشیده بود .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)