کسرا  کسرا ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

کسرا یعنی شاه خوب

دوران کرونا و خانه نشینی

سیاست کسرا خان برای رفتن به پارک

1391/2/13 12:26
نویسنده : مامان دریا
254 بازدید
اشتراک گذاری

صبح روز جمعه    بعد از  خوردن صبحونه   کسرا دیگه سراغ وسایل بازیش نرفت

از همون اول صبح رفتن به پارک و بازی توی سرش بود و از سرسره و تاب حرف میزد.

و بیقراری را برای رفتن به پارک شروع کرده بود منهم چون توی خونه خیلی کار داشتم

بهش قول دادم که به حیاط میبرمت تا توپ بازی کنی اونهم قبول کرد.

    وقتی تو حیاط بردمش بعد از چند دقیقه گفت بریم تو ماشین .من گفتم بابا ماشین را

   برده گفت بریم ببینم ، در خونه را باز کرد   بیرون رفت و حاضر نشد تا به خونه برگرده

 جلوی در خونه

و از این بابت خیلی خوشحال بود چون موفق شده بود به بیرون بیاد  و همش 

  گیر میداد بریم پارک وقتی به پارک رسیدیم هیچ بچه ای تو پارک نبود ،

که باهاش بازی کنه وسایل هم به خاطر آفتاب حسابی داغ شده بود، من باهاش

صحبت کردم که ببین وسایل داغه و از هیچکدومش نمیتونی استفاده کنی و بهتره

که به خونه برگردیم و عصر که بچه ها  اومدن دوباره میارمت و خوشبختانه سرسختی نکرد

و راضی شد در راه برگشت به این فکر میکردم  چطور با   زیرکی  منو   به پارک کشوند

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آرزوهای رنگی
16 اردیبهشت 91 14:33
سلام وتبریک به خاطر فرزند نازتان اگر اجازه بدهید میتونم نقاشی فرزندتان راازروی عکسش بصورت سیاه قلم یا رنگ روغن بکشم ودر وبلاگم قرار دهم تا مشاهده کنیدوبعد میتونید بخرید کارهایم را در وبلاگم میتونید ببینید منتظر نظرتون هستم موفق باشید