کسرا  کسرا ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

کسرا یعنی شاه خوب

دوران کرونا و خانه نشینی

اولین خاطرات برف بازی کسرا جون

1390/11/15 9:18
نویسنده : مامان دریا
348 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی یک خاطره خیلی قشنگ از برف بازیت دارم. صبحپنجشنبه 13/11/90

بود که من و شما وبابا واسهتفریح به شهرک پردیسرفتیم وچون برف باریده بود من خیلی خوشحال شدم

میتونیم کمی با هم برف بازی کنیم وقتی از ماشین پیاده شدیم و روبرف ها راه رفتی خیلی هیجان داشتی و

این اولین تجربه برفیت بود واست آدم برفی درست کردم و چشم و ابرو واسش گذاشتم ازگوله های برفیکه

به هوا پرتاب میکردم لذت میبردی و میخندیدی و به برف ها دست میزدی انروز اونقدر بهت خوش گذشت که

چندینبار به خاطرت از ماشین پیاده شدم تا برف بازی کنی این هم یکسری عکس برف بازی کسرا جون که

در ادامه مطلب گذاشتم

قثل

قغا

طزبذ

یب

سیال

547س4

سثقغ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)