کسرا  کسرا ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

کسرا یعنی شاه خوب

دوران کرونا و خانه نشینی

بازی مخصوص من و کسرا جون

1390/12/15 10:30
نویسنده : مامان دریا
526 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

بازی دیشب من و کسرا جون اینطوری بود که من نقش کسرا بودم

و اون نقش بابای کسرا راداشت.

من عین خودش حرف میزدم و مدام میگفتم بابا

تام جری تام جری تام جری یعنی سی دی تام جری میخوام و

 اون هم ازخنده ریسه میرفت ویا میگفتم مامان آب آب و

 پاهامو به زمین میکوبیدم و اونقدر در قالب کسرا در آمده بودم که

امانش را از خنده بریده بودم و میگفت مامان و دوباره میخندید  

وقتی هم که داستان میخوند وسط حرفش عین خودش میگفتم

 آقا اجازه و یا خرو پف میکردم  زمان خوابیدن هم  همین بازی را باهاش تکرار کردم

 واز خوشحالیش واقعا خوشحال شدم وقتی که خوابش برد من هم راحت خوابیدم.

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

محیا یعنی تمام زندگی
15 اسفند 90 14:43
بابا مادر بازیگر
ما هم از این بازیها زیاد میکنیم محیا میشه بابای نینی
بعد بمن میگه بگو بابای نینی سی دی برام میخری
بستنی برام میخری و..
خودش هم میگه جون بابایی هرچی بخوای برات میخرم


کسرا هم مثل محیا این بازی را خیلی دوست داره