کسرا  کسرا ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

کسرا یعنی شاه خوب

دوران کرونا و خانه نشینی

کسرا کچل می شود

1391/2/30 11:14
نویسنده : مامان دریا
609 بازدید
اشتراک گذاری

دیروزکه از سر کار به خونه رفتم دیدم کسرا به استقبالم نیومد فهمیدم خوابیده

تو اتاقش رفتم دیدم روسری سرشه ، باباش گفت که حمام کرده ،یک کمی بالای 

سرش نشستم تا بیدار شه وقتی بیشترنگاش کردم دیدم انگار مو نداره شوکه شده

بودم چون باباش از ته موهای کسرا را زده بود . علتش هم این بود که موهاش فر ه و

برای شونه کردن و شستشو اذیت می شد.

 کچلی

از اونجا یکه سر ش را مدام تکون میداده واجازه کوتاه کردن نمیداده باباش مجبور میشه

 تا از ته موهاشو را با ماشین اصلاح کنه ، وفتی بیدار شد و منو دید گفت مامان موهام

 نیست . من با  اینکه خیلی ناراحت بودم خودمو خوشحال نشون دادم و بهش گفتم چه 

 خوشگل شدی و دیگه تو حمام  و بیرون از حمام برای شونه کردن اذیت نمی شی اونهم

به ظاهر قبول کرد و  از ما کلاه میخواست و تا اخر شب هم کلاهش را از سرش نگرفت

کلاه و کچلی

      

 


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان دانیال
26 اردیبهشت 91 10:34
الهی. این بابای کسری جون چه کارهایی می کنه ها. من عاشق اون موهای فرفریش بودم. ولی عیبی نداره زود زود درمیاد.


ممنون از همدردیت عزیزم
احسان
26 اردیبهشت 91 19:55
کسری چه زود سرباز شدی.
عالیییییییی بود.




ممنون احسان جون
خاله جون پروین
26 اردیبهشت 91 19:56
موهای فرفریت حیف شد.


آخه خاله جون موقع شونه کردن موهام خیلی گریه میکردم




تو حمام هم اذیت میشدم ولی بزرگتر که شدم میرم سلمونی


محیا یعنی تمام زندگی
27 اردیبهشت 91 14:13
غصه نخور زود در میاد
مامان صدف
1 خرداد 91 10:37
عزیزم. بمیرم الهی. تا حالا ندیده بودم یه بچه از کوتاه شدن موهاش غصه دار بشه. بوس برا کسرا جون