کسرا  کسرا ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

کسرا یعنی شاه خوب

دوران کرونا و خانه نشینی

عزیزتزینم فرزندم

1394/5/27 14:41
نویسنده : مامان دریا
480 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیزترینم،فرزندم من مادرت هستم

                                                  هیچ کس مرا مجبور به مادری نکرد

         من به اختیار مادر شدم تا بدانم معنی بیخوابیهای شبانه را

                                                                      تا بیاموزم پنهان کردن درد را پشت حجمی از سکوت

  تا بدانم حجم یک لبخندکودکانه ات میتواند معجزه زندگی دوباره ام باشد.

                                                                     بهشت من زمین من و زندگیم نفس های آرام کودکی توست

من هیچ نمیخواهم هیچ،هیچ روزی به من تعلق نداردهمه ساعتها و ثانیه های من تویی

                          و من دست کودکیت را میگیرم تا به فردای انسانیت برسانم  که این رسالت من است

      بر تو و هیچ منتی از من بر تو وارد نیست که من با اختیار به عشق  

تو را به دنیا آورده ام.

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)