کسرا  کسرا ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

کسرا یعنی شاه خوب

دوران کرونا و خانه نشینی

یکروز فوق العاد ه با خبرهای خوب

1394/6/26 18:35
نویسنده : مامان دریا
386 بازدید
اشتراک گذاری

کسرا به کامپیوترش  خیلی حساسه و تا زمانیکه من با کامپیو ترش کاری ندارم اونهم کاری نداره به محض

اینکه  بخوام با کامپیوترش کار کنم سریع میاد و میگه چرا پشت کامپیوتر من نشستی و چرا با لپ تاب خودت کار

نمیکنی لپ تاب هم که بیارم مدام قسمم میده بذار انگری بردز بازی کنم ولی این مدت که داشتم پاورم را درست

میکردم خیلی صبوری کرد و منهم قول دادم هر زمان که کارم با کامپیوترش تموم  شد حتما واسش جایزه بگیرم.

روز دوشنبه بیست و سه شهریور بود که من برای دفاع  از پایان نامه  با هم  به دانشگاهم رفتیم ساعت 8 صبح بود که

به اتاق دفاع رفتم و  بعد اعلام از سوی داورها و استاد راهنما به  خونه برگشتیم . از همون موقع بود که کسرا  شروع

به امتیاز گیری کرد و مدام توی راه بهم میگفت قولهایی که دادی یادت نره

ظهر بود که خبر دفاعم را تو تلگرام اعلام کردم ولیتو گروه  خوندم که  بچه های عزیزمون  چه موفقیتهای

خوبی آوردند ماناجون و شوهرش حسین آقا الهام جون عروس خانم گل  و دوتا  از دخترهای گلمون  پرنیا

و پریا جون تو رشته های پزشکی و مهندسی قبول شدن وزن دایی فاطمه و  مسعود جون دکتری قبول شدند

بعد خوندن  قبولی بچه های فامیل  باهاشون تماس گرفتیم و بهشون تبریک گفتیم .و همه برای آینده کسری

و موقفیت های بعدی من   آرزوی موفقیت کردند .

پسندها (3)

نظرات (0)