کسرا  کسرا ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

کسرا یعنی شاه خوب

دوران کرونا و خانه نشینی

اولین دست پخت کسری کیک شکلاتی

1394/6/27 14:38
نویسنده : مامان دریا
627 بازدید
اشتراک گذاری

روز چهارشنبه بود که به کسرا قول داده بودم  که وا سه مامان حاجی کیکی بپزیم  و به خونش بریم

ولی قبل اینکه تصمیم را عملی کنم کسرا کار خودش را کرده بود ،یکدفعه دیدم با یک کاسه ای در دست که

توش پودر کیک و  بقیه مواد قاطی شده بالای سرم ایستاده و اصرار میکنه که من اونو تو کیک پز بریزم من

که از کارش تعجب کرده بودم از روی تخت بلند شدم و گفتم چطوری اینکارو کردی اونهم به جلد  روی کیک پز

اشاره کردو گفت از روی این شکلها درست کردن آب و روغن و سه تا تخم مرغ .منهم کمی دیگه اونو هم زدم

کیک  پز را آوردم و به برق زدم و اونو پختم شکلش اینی شده که میبینید مزش هم عالی شده بود .کمی هم تزئئینش

 

کردم وقتی بابای کسرا اومد و کیک را خورد گفت عجب کیک خوشمزه ای وقتی جریان را گفتم خودش توضیحات پخت

را  به باباش داد و گفت از روی جلدش فهمیدم چی باید قاطیش کنم.

و از اینکه تونسته بود کیک خوشمزه ای درست کنه خوشحال بود البته من خودمو کمی ناراحتی نشون دادم بفهمه که

بدون  اجازه بزرگتر ها به چیزی دست نزنه ولی انصافا کیک خوشمزه ای شده بود

 

پسندها (3)

نظرات (0)