کسرا  کسرا ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

کسرا یعنی شاه خوب

دوران کرونا و خانه نشینی

عاقبت رفتار خوب

1395/2/27 11:11
نویسنده : مامان دریا
415 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش برای ثبت نام  در کلاسهای کانون به بلوار اندرز گو اومدیم و به علت تعطیل بودن کانون

نتونستیم با مدیریت اونجا صحبت کنیم .وقتی سوار ماشین شدیم کسرا پیشنهاد داد تا به شیان بریم که هم

تو پارکهای اونجا بازی کنه و هم به عمش یه سری بزنیم.

 

قبل اینکه ما حرکت کنیم، گفنه بودم که میخوام مرکز خرید پالادیوم برم  او سریعآ مخالفت کرد و

گفت من خسته شدم چرا همش دوست داری مرکز خرید بری و منهم گفتم بهمون علت که تو دوست

داری به پارک بری و جالب اینکه با گریه واسه من شرط گذاشت که فقط میتونید واسه خریدتون به شهروند

برید گفتم اگه اینطوره تو هم فقط میتونی پارک در خونه بری و جاهای دیگه اجازه نداری

از حرف من خیلی ناراحت شد و گفت چرا برای من شرط میذاری بهش گفتم این شرط را خودت اول گذاشتی

من که شرطی نذاشتم پدرش هم حرف منو تائید کرد و گفت مادرت درست میگه اگه الان هم قول بدی که هر

جایی که ما برای خرید انتخاب کردیم و غر نزدی ما هم حق انتخاب پارکها را بهت می دیم .اونموقع که داشت

فکر میکرد ما از جلوی پارک قیطریه با ماشین در حال عبور بودیم چاره ای نداشت جز اینکه حرفمونو قبول کنه و

برای خرید با ما مخالفتی نکنه و ما هم که دیدیم تصمیم عاقلانه ای گرفته با رفتن به پارک موافقت کردیم.

اونروز خیلی بهش خوش گذشت و از اینکه به تصمیمش احترام گذاشتیم خوشحال بود و بعد بازی کردن

وخسته شدن ،رضایت داد که به خونه برگریم و از اینکه با من مخالفت کرده بود ،معذرت خواهی کرد.

بقیه عکسها ر ادامه مطلب

 

پسندها (1)

نظرات (0)